I1 Návrh zón 30 a obytných ulic (0)
| Návrh obytné ulice |
| Návrh zóny 30 |
Bodové závady (2)
Návrh staveb (3)
Nastupní plochy pro požární techniku (5)
| Navrhovaná nástupní plocha pro požární techniku |
| Stávající nástupní plocha pro požární techniku - nepožadovaná |
| Stávající nástupní plocha pro požární techniku - požadovaná |
Řešené území (6)
S2 Návrh zóny placeného stání (7)
| Navrhovaná ZPS+ |
| Stávající ZPS |
K4 Prognóza automobilové dopravy, rok 2020 ve vozidlech za 24 hodin (celkem/nad 3,5 t) (8)
| |
| 1 - 1000 |
| 1001 - 3000 |
| 3001 - 5000 |
| 5001 - 10000 |
| 10001 - 20000 |
| 20001 - 25000 |
| 25001 - 35000 |
K5 Prognóza automobilové dopravy, rok 2030, varianta Jižní obchvat Komárova ve vozidlech za 24 hodin (celkem/nad 3,5 t) (9)
| |
| 1 - 1000 |
| 1001 - 3000 |
| 3001 - 5000 |
| 5001 - 10000 |
| 10001 - 20000 |
| 20001 - 25000 |
| 25001 - 35000 |
K6 Prognóza automobilové dopravy, rok 2030, varianta Průtah Komárova ve vozidlech za 24 hodin (celkem/nad 3,5 t) (10)
| |
| 1 - 1000 |
| 1001 - 3000 |
| 3001 - 5000 |
| 5001 - 10000 |
| 10001 - 20000 |
| 20001 - 25000 |
| 25001 - 35000 |
K7 Prognóza automobilové dopravy, rok 2030, varianta Severní obchvat Komárova ve vozidlech za 24 hodin (celkem/nad 3,5 t) (11)
| |
| 1 - 1000 |
| 1001 - 3000 |
| 3001 - 5000 |
| 5001 - 10000 |
| 10001 - 20000 |
| 20001 - 25000 |
| 25001 - 35000 |
K8 Prognóza automobilové dopravy, rok 2040, ve vozidlech za 24 hodin (celkem/nad 3,5 t) (12)
| |
| 1 - 1000 |
| 1001 - 3000 |
| 3001 - 5000 |
| 5001 - 10000 |
| 10001 - 20000 |
| 20001 - 25000 |
| 25001 - 35000 |
K9 Prognóza veřejné dopravy, rok 2020, varianta 1 v osobách za 24 hodin (13)
| |
| 1 - 600 |
| 601 - 1500 |
| 1501 - 3000 |
| 3001 - 6000 |
| 6001 - 7500 |
| 7501 - 15000 |
K10 Prognóza veřejné dopravy, rok 2020, varianta 2 v osobách za 24 hodin (14)
| |
| 1 - 600 |
| 601 - 1500 |
| 1501 - 3000 |
| 3001 - 6000 |
| 6001 - 7500 |
| 7501 - 15000 |
K11 Prognóza veřejné dopravy, rok 2030 v osobách za 24 hodin (15)
| |
| 1 - 600 |
| 601 - 1500 |
| 1501 - 3000 |
| 3001 - 6000 |
| 6001 - 7500 |
| 7501 - 15000 |
K12 Prognóza veřejné dopravy, rok 2040 v osobách za 24 hodin (16)
| |
| 1 - 600 |
| 601 - 1500 |
| 1501 - 3000 |
| 3001 - 6000 |
| 6001 - 7500 |
| 7501 - 15000 |
C2 Návrh cyklistických tras (17)
| Navrhovaná cyklotrasa |
| Stávající cyklotrasa |
| Stávající cyklotrasa navržená ke zrušení |
C3 Návrh staveb cyklistické dopravy (18)
| Cyklopruhy |
| Cyklostezka |
| Místní komunikace |
| Návrh bez určení |
| Stezka pěší a cyklisté |
| Účelová komunikace |
Hodnocení cyklistické dopravy na celé síti (20)
| Vyhovuje |
| Částečně vyhovuje |
| Nevyhovuje |
| Pěšina |
| Chybí |
| Navazující cyklotrasy |
| Zelené hradby |
Návrh staveb cyklistické dopravy (21)
Návrh chodníků (23)
Návrh přechodů pro chodce (24)
| Doplnění SSZ |
| Doplnění místa pro přecházení |
| Doplnění přechodu |
| Posunutí přechodu |
| Snížení obrub |
| Vložení středního ostrova přechodu |
| Zkrácení přechodu |
| Úprava SSZ |
Stavby (26)
| Návrh terminálu Praskova |
| Návrh trolejbusové tratě |
Zastávky VHD (27)
| Návrh nové zastávky |
| Návrh P+R Opava východ |
| Návrh rekonstrukce zastávky |
Bodové závady (29)
Návrh přechodů pro chodce (30)
| Doplnění SSZ |
| Doplnění místa pro přecházení |
| Doplnění přechodu |
| Posunutí přechodu |
| Snížení obrub |
| Vložení středního ostrova přechodu |
| Zkrácení přechodu |
| Úprava SSZ |
Zastávky VHD (31)
| Návrh nové zastávky |
| Návrh P+R Opava východ |
| Návrh rekonstrukce zastávky |
Návrh chodníků SMAZAT (32)
Návrh staveb cyklistické dopravy (33)
| Cyklopruhy |
| Cyklostezka |
| Místní komunikace |
| Návrh bez určení |
| Stezka pěší a cyklisté |
| Účelová komunikace |
Stavby IAD (34)
Stavby VHD (35)
| Návrh midibusu Fügnerova |
| Návrh terminálu Praskova |
| Návrh trolejbusové tratě |
Návrh zón 30 a obytných ulic (36)
| Návrh obytné ulice |
| Návrh zóny 30 |
|